joi, 6 iunie 2013

Prajitura " O noapte la Venetia "


Blat cocos :
6 albusuri
6 lg zahar
100 g cocos
5 lg faina

Citeste mai mult ... >>>

Blat cacao :
4 oua
4 lg zahar
4 lg faina
2 lg cacao
1/2 plic praf de copt (5 g)

Crema :
6 galbenusuri
150 g zahar
5 lg lapte
200 g unt
1 lg esenta de vanilie

Glazura :
150 g ciocolata cu lapte
50 g unt
5 lg lapte

Mod de preparare :
       Blat cocos : intr-un castron mixam spuma albusurile, adaugam zaharul, mixand mai departe , iar la final incorporam faina amestecata cu nuca de cocos. Compozitia o intindem intr-o forma dreptunghiulara tapetata cu hartie de copt (25*35 cm). Lasam tava deoparte si pregatim blatul de cacao.



       Blat cacao : mixam spuma albusurile , apoi adaugam zaharul, galbenusurile pe rand, iar la final faina amestecata cu praful de copt si pudra de cacao. Compozitia o intindem cu grija peste compozitia de cocos si apoi dam tava la cuptor, pentru circa 15-20 minute. Facem testul cu scobitoarea.



     

       Crema : mixam galbenusurile cu zaharul, apoi adaugam laptele si punem craticioara pe baie de aburi pana ce crema se ingroasa. Luam de pe foc si adaugam esenta de vanilie . Lasam sa se raceasca. Untul il mixam putin, iar in el punem cate o lingura din crema de oua racita.






       Crema o intindem peste blatul racit si dam prajitura la frigider pana pregatim glazura .


       Glazura : intr-o craticioara punem ingredientele, pe foc mic, pana se topesc. Omogenizam si intindem glazura obtinuta peste crema.





       Excelenta ! :) Spor la pregatit !


Sursa mea.

14 comentarii:

  1. Imi ploua in gura ,dar o voi realiza si eu intr-o zi .

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi promit ca o fac in acest weekend!
    Super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de unde scoti atatea minunatii de prajituri..
    Arata delicios si aceasta!!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu cum e noaptea la Venetia , dar dupa cum arata praji tau , e ... WOOOOOOOOOOOW , de altfel ca toate prajiturile tale .
    Wk frumos , Mirela !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am executat-o si eu si e la racoare ... abia astept sa ,,vad" cum e noaptea la Venetia :)) M-a necajit un piculet crema , care a iesit cam fluida

    RăspundețiȘtergere
  6. E o prajitura super.Am fost servit de executanta cu asa ceva.E bestiala.Mai vremmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut-o saptamana trecuta si mi-a iesit aproape ca in poza :p e foarte buna, combinatia de cocos si cacao e super!

    RăspundețiȘtergere